FAQ: een antwoord op vaak gestelde vragen
We stellen vast dat enkele vragen regelmatig terugkomen bij onze klanten. Daarom proberen we hier hieronder enkele van te verduidelijken. Staat jouw vraag er niet tussen? Geen enkel probleem, vul ons contactformulier in en we helpen jou met alle plezier verder.
- Kan ik hier domicilie plaatsen?
Ja, al onze appartementen komen in aanmerking om aan te duiden als hoofdverblijfplaats.
- Zijn huisdieren toegelaten?
Helaas, onze appartementen zijn niet geschikt om huisdieren te verwelkomen. Hierop kunnen wij jammer genoeg geen uitzonderingen toestaan.
- Hoe lang op voorhand moet ik reserveren?
Aangezien we werken met soepele termijnen zowel wat betreft verblijftijd als opzeg, is het moeilijk om een accurate inschatting te maken van de beschikbaarheid op lange termijn. Wij stellen dan ook alles in het werk om rekening te houden met uw wensen. Van zodra er zekerheid is over de beschikbaarheid, kunnen wij uw reservatie zeer snel afronden.
- Welke huisraad is aanwezig in de appartementen?
Onze appartementen zijn allemaal uitgerust om u te voorzien van een comfortabel verblijf. Standaard aanwezig in al onze flats zijn: borden, bestek, glazen, potten, pannen, set kookgerei, handdoeken, koffiezetapparaat, waterkoker en een broodrooster.